healthychoices.blogg.se

Jag hoppas på att kunna motivera och inspirera mina läsare till en hälsosammare livsstil.

Julafton

Kategori: Allmänt

Hur många kilo mat får plats i en16-årig tjej?

Ni kan sluta följa denna blogg för jag kommer gå upp 10 kg igen osv osv. Nej men fy vad mat det får plats, självkontrollen låg på botten och hälften av det jag åt var inte ens gott.. Jag vet i varje fall vad jag ska bli bättre på..

Efter jul skaffar jag gymkort och då ska jag kötta som fan, min motivation är att vara bättre än mina konkurrenter, som också vill vara fit. Men jag vill bara understryka att jag svälter mig inte eller annat trams, här är det hälsosam livsstil som jag försöker få att gå ihop med mina cravings för egentligen helt onödigt socker.

Såg min lillebror för första gången idag❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: