healthychoices.blogg.se

Jag hoppas på att kunna motivera och inspirera mina läsare till en hälsosammare livsstil.

Ola Amigos!

Kategori: Allmänt

Jag är inte utbildad eller något sådant avancerat, bara en 16-årig tjej som älskar att leva bland frukt och grönt. Här kommer det rymmas inspirationsbilder, motivation, härliga recept( mest frukost ) och tips. Jag är ingen trainoholic, jag tränar handboll 2 gånger i veckan, springer ett par rundor, kör lite fys och promenerar. Inget gym står än så länge på schemat.
 
För ett år sedan gick det upp för mig att en 163cm lång tjej som väger 63 kg inte ska vara jag, idag väger jag 55 kg, enligt mig handlar det endast om kloka val i vardagen! Mina mål är, och har varit hela tiden att få bättre självkänsla och vara nöjd över mitt eget utséende.
 
Vi börjar på en gång tycker jag!
 
4832e3b90027c90e4f5c9d42_large
Gud! detta blir min frukost imorgon..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: