healthychoices.blogg.se

Jag hoppas på att kunna motivera och inspirera mina läsare till en hälsosammare livsstil.

Nyttig kycklingwook

Kategori: middag

När jag köpte mitt proteinpulver ifrån fitnessguru fick jag ju kalorifria nudlar på köpet, jag och syster är ensamma hemma så jag kände för att utnyttja tillfället.. Vad vi åt!

Nyttig kycklingwook. 2 stora portioner

Två kycklingfiléer
Olja
Salt och peppar
En hel del frysta Wookgrönsaker
Sockerärtor
Röd paprika
Champinjoner
Fitnessnudlar

Strimla kycklingfiléerna och stek dem i oljan. Salta, peppra och häll upp i en annan skål. Stek wookgrönsaker, hackade champinjoner, paprikan och sockerärtor tills de är ganska mjuka. Tillsätt kycklingen och nudlarna och blanda runt. Nu kommer tillfället du ska smaksätta.. Hade inte så mycket hemma så fick improvisera. Hällde i kinesisk soja, kycklingfond, sweet chili och lite kalvfond. Smaklig måltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: